Thursday, July 23, 2009

godo gabe

ouh cukup lah cukup,
aku dah penat mendengarnya,
tiap kali berjumpa,
kau kata benda yang sama,

ingat aku ni apa?,
hadap sangat ke dia?,
tolong lah saya,
dah penat nak mendengarnya,

bialah die dengan dunia dia,
begitu juga saya,
mungkin belum ditakdir bersama,
oh jiwang lah pule..haha

hakikatnya masih sama,
sama tetap tak sukakan dia,
hanya sekadar mencuci mata,
lagipon layakkah aku dengannye =p

kalau kau nak dia,
amik sekarang juga,
walau aku tak berapa nak rela..haha

shida lebih tahu tentangnya,
berbanding aku yang naive gila,
entah2 kau suka padanya..haishh
ah,pasti kau nafikannya...wahaha

oh ya jangan diambil hati pabila membaca,
aku cuma meluahkan rasa,
takde kena mengena dengan sesiapa,
walau macam wujud je karakter dia...wahha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home