Thursday, July 23, 2009

ape benda laa....


hurm....inilah expression(camne nak eja expression dalam bm?) aku sekarang ini...eh sebelum tu,,radio era telah membunuh semangat aku!!..huh,,tamau dengar era lagi. setelah lama xdenga Era.fm dek kerana penangan Fly fm yang lebih syioOKK!, aku try2 ar hantar mesej kat Dj yang bertugas itu dengan harapan lagu permintaanku ditunaikan..wat the heck lah kan,,,bile they all hantar mesej balik berbunyi macam ni
DJ ERA: so sori bebeh kitorng pon kelam kabut td dengan panggilan gak..next time k besok lusa tau..muahhxx


so i was like "muahhxx to you too bebeh,,semoga aku takkan dengar era lagi =)" (sambil tangan cabut earfon kat tinge and offkan radio kat fon) hahaha..ape benda la..
baik aku layan fly fm yang lebih mesra alam...lalalala...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home