Wednesday, January 27, 2010

baby and me


akhirnya dapat jugak masa untuk diri sendiri...setelah berapa lama(seharian je) aku kene jadi co-partner my mom yang letih menjaga haziq yang sakit...
lea dah lama inform me yang movie ni syiokkk tapi aku belom jugak tengok...so today is da day..hhaha..aku tengok n drooling habes watching this man!!..whoaa hyung-nim so hawt esp sebab cerita ni mengisahkan die(budak sekolah) yang terpaksa jaga "anak" dia...whoaaa...he is so hawt!!! (^o^)...
admit je la ek yang lelaki stylo yang caring ngan anak die mmg Hawt!...di alam realiti pon mmg begitu...uuuu~~~~
so cerita ni memang layannn!!5starz n thumbs up =p

Thumbs up Pictures, Images and Photos

Labels: ,

2 Comments:

Blogger latyfah said...

best ea??
ptut ar aku cm brie jer nk tgk..hehe...
tp apekn daye tnet+latop nih sgttttt lembabbbbb n aku x sbr mnungguu!!!haha

January 27, 2010 at 4:13 AM  
Blogger pinkyFaten said...

dtg umah aku~~~~~~~~
tengok sesama kat lappy tecit aku neh(#_#')

January 27, 2010 at 4:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home